Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness
January 23, 2011 making-sweetness Back to the top


standard 5 : tibe tibe dye masuk dalam mbe kiteowang , yes mmg kiteowang kawan . tapi tak rapat sgt . and dye tak suke aku sgt en ? haha . . kiteowang sllu bcakap kat kelas mse rehat .

 standard 6 : kiteowang da makin rapat sbb kiteowang jeh yang mbe kat kelas tuh . ( mbe dari standard 5 ) 
dye gile pandai math . dye yang aja . dye yang sllu ade ngan aku . ahha and sebab dye jugak aku punye math makin meningkat . kiteowang pegi lawatan same same . dok same same sbb aku sllu kongsi cite ngan dye . and yes mesty dia penat nak dga . aku selalu mengadu kat dye mse tuh lau aku ade poblem . tapi aku rase dia jarang ngadu kat aku . betul tade masalah dia nihh . ahah . mase tuh masing masing adew ckgu y ang paling rapat . ha mulelaa saat menganjing berlaku . bile ckgu tuh ade . yes tuh cikgu kesayangan kau datang . aha aku suka belanje dye sbb yela dye pon baik ngan aku kann . :) then mase upsr , yela kan name pon pandai , dye dapat tggi dari akuu . congrats  

form 1: kiteowang pegi skola same lagipon mmg dapat skola tuh kann . ( paling dekat dgn rumah) kiteowang pon pegi lha kan kann . then dye dapat kelas lain . ohh sedih dho ! ahha then tbe tbe ckgu buat perubahan and name kami same kelas . ohh suke sukee . aku ade kawan .kami dok same same and kiteowang makin rapat . banyak cite aku yang dye tawuu . dye ngan aku dye pendiam ohh duluu geram betul ahha . 

form 2: tah macam mane kiteowang da tak dudok same same wlupon same kelas . tapi still kawan baik kann . sllu pegi skola ngn dye . sian dye sllu dye la jadi mangse kan sbb aku sllu sampai kat tmpat kieowang janji tuhh lambat . tthen tpkse la dye tggu , baru kiteowang grak pegi skola . mase tuh kiteowang punye members bole dikatakan satu kelas kann , ramai . satu kelas da macam adik bradik . tapi mse f2 aku sllu gakla gaduh ngn dye kann sbb yela dye sllu macam nak tanak jeh lau aku panggil dye bcakap . dye lagi suke lyn mbe kami yang laki . huhh sumpah kecik atyy dho . haha . tapi wlupun kiteowang gado , msty kejap jeh da baik . tapi makin lame makin kiteowang kurang bercakap . mse tuh kiteowang pegi camp . . lagila mcm mcm jadi sbenarnya kann . sampai aku tak layan kau kann sorry gile babe . tapi aku rase kau jela kawan yang tak pena kutok aku . tapi aku tak tawu la kot kot lau kau tersalah kutok kee . hihihihi aku pon sllu dtg uma ye kan pagi pagi ngan dak dak nih , sampai la nak pegi skola . sme mcam dowang sllu lepak uma aku , tgk cite antu same same and kau penakut , nak gsok baju kat uma aku pon takot , sllu takotkan kau , and mmg bilik tuh seram ponn . haha , sian kau . tapi sume nih tak lame ponn , sbb yes ayah aku kne pindah kann . 

form 3 : aku da pindah melaka , tak jadi pindah key ell . lagila rase macam janggal sbb slame nih aku bergantung kat dye jeh kann , . tak pena pon tade dye . . dulu keje uma aku pon dye yang tolong ingatkan suro buat , kalau takk haram aku nk buat , lagila dulu lau cikgu bagi aku ketas , dye mmg tak bagi aku pegang sbb haha aku sllu akan renyuk renyukkan ketas tuh wlupon penting , tak seda dho , da habit enn . tapi bile pindah , sume tuh macam da tade kan . aku tbe tbe kne berdikari kann lau ade ketas , jge baik baik . da tade orang yang tego aku . tapi nak buat mcm mane kan . takkan nak angkut kau dtg sni , mule mule mmg sllu contact , tapi makin lame mcm da tak sgt kann . sbb aku ade poblem kan , tawu kann ? aku kadang kadang rindu nak kongsi poblem dho . kau pon busy kan ngn study , aku paham dho , :) mase bufday aku kau wish and bagi kad . wahh haha kawan yang baik betul lha kau nih kannn .  haha 

form 4:kite still contact , macam biase tapii sllu kau jeh yang kol aku kann . thx wehh . and kau tak pena lupekan aku ponn . ty ty . lau aku gado ngn baby . sllu kol kau nanges nanges and ayat pertame kau stiap kali aku kol kau nanges nanges mesty chaaa , jgnla mcm nih . ahha and lau aku pegi sne owg ptame yang aku pegi ruma mesty ruma kauu . tade orang lain da . :) hihi and kau pon tbe tbe rajin nak cite masalah kau kat aku , smpai nanges pon ade . tapi siyes kau tak kesa . ape guna kawan kann babe . and kau tak pena nak bongkar pasal aku kat owang lain kan . kaw kawan yang baik !

form 5 : ite baru masuk f5 . and tak manyak cite . tapi kau owg ptame yang wish bufday aku . wlupon taun nih tade pape kad ke ape , tapi aku terharuu sbb kau sndri kol aku wish bufday . kau sllu mcm tuh , tak kesa lau kedit kau abes ke ape . :) FARRA DYBA , hope kaw happy ngn life kau . jangan lupekan aku la okayy . pape contact akuu . :) iloveyouuuuu . hope friendship kite yang da 7 tahun nih tak kan putus , :) dyba ! aku cam tak caye kite da mbe 7 tahun , syg kau . :) syg kowang yang lain jugak kayy . thx sbb sudi bace .




making-sweetness POSTED BY [name] AT 6:05 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►