Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness echa nazrey ?
February 2, 2011 making-sweetness Back to the top

kalau dulu , aku happy orang panggil nama aku echa . but now ? tah laa . echa yang dulu agk err . kalau nak terbayang kan echa yang duluu . mmg rase ape jeh kann . . and adew yang tawu kann . . echa da berubah ke ? maybe , dari seorang yang suka sangat bercakap jd orang yang kurang sangat bercakap . yekee ? ahah tak tawu la kan kenapa . adew jugak kann yang cakap nape echa macam tbe tbe senyap jeh skang . lau duluu sumpah mcm budak tadika kann ? bercakap jehh . kadang kadang rindu juga nak jadi mcm duluu , mungkin ape yang jadi kat aku selama 3 tahun nihh . buat aku lagi matang untuk fikirkann . . ape yang terjadi slame 3 tahun tuh sangat aku kesali dan aku sedar keputusan aku ketika 3 tahun lepas adalah salah sehingga hidup aku hampir musnah , gara gara sikap,perbuatan dan kata kata oleh seseorangg . 

making-sweetness POSTED BY [name] AT 7:51 PM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►