Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness dikejar orang gila ?
April 12, 2011 making-sweetness Back to the top

okay tadi aku balik sekolah . tga cakapcakap dengan hanim and myra burn . then tibetibe muka hanim pucat , okay act aku macam mengadap hanim . so tak tawu ape berlaku kat belakang . then hanim or myra cakap ala macam mane nih pkcik gila tuh datang doh . dia macam mara mara sambil pegang , korang tawu tak ala yang macam penyala api yang macam pistol tuh ? ha tuh tuh , dia pegang mende tuh and nyalakan . hmm masing masing muka macam nak nangis then hanim tbetbe ketawa . dan dia cakap : aku teringat myma cite pasal pakcik nih . ahhahahah
aku : haha bodo la kau hanim . eyy aku takut . makin lame pakcik tuh makin dekat sambil membebel ape aku tak tawuu . then mulamula nak buat cool jeh la kan . sekali dye makin dekat . hah aku , mira da lari dulu . p jalan la kann . t kang lau lari tbe tbe dye kejar macam mane . tak ke gila aku nak lari tengahtengah jalan tuh . ahha . then tggu kat shima nek bas tuh . aiseyy . pastuh shima pon da naik bas , tade orang kat situ , skali dye nak dtg kat tmpat kiteowang . aku ngan myra ape lagii . lintas cepatcepat . seb bek tade kete manyak sangat . kalau tak tak tawu la ape aku nak buat mase tuhh . kene langgar naya jeh kann . haha si hanim da tetinggal da kat tempat mulamula tadi kiteowang duduk . ahha . sorry hanim . bile da lintas tuh . baru hanim dtg kat kiteowang . tapi bile tgk tgk balik , sorang pon tade larilari macam kiteowang haha . ape laa . err .

making-sweetness POSTED BY [name] AT 8:10 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►