Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness silih berganti
August 11, 2011 making-sweetness Back to the top

bile bulan berpuasa nih macam biasa la dalam family aku kiteorang adeq bradiq akan silih berganti basuh pinggan  . . so malam nih turn sape ? jengjenggg malam nih turn akuu :'( malasnyaa . hahha boleh tak nak buatbuat tetido ? heshhh . so aku sekarang nih tengah berusaha rajinkan dri nak basuh pinggan . pelik bin ajaib bin magik bin silap mata . bile turn aku jeh mesti menimbun pinggan kan . kejam . hahaha semenanya kerja rumah yang paling aku suka basuh pinggan sebab dapat main buihbuih tuh kann . . hihi lepas tuh wangi jehhh bauuu . . eh ehh da la aku nak basuh pinggan nihhh chow . sayang korang yang rajin no bace blog akuu . korang hebattt ohhh . sebab ? sebab korang bace blog aku / hahahah

mood : hyperactive

making-sweetness POSTED BY [name] AT 8:05 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►