Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness pertemuan yang tak dijangka .
December 25, 2011 making-sweetness Back to the top

9disember lalu . me and my family went to ict shah alam . . seperti yang dirancang i will meet my super hubby kat sane . and then bila da kat sane aku pun pergila amek gambar dan aku ngan akaq2 berpecah sebab nak amek gamba dgn bie . banyak jugala amek gambar tapi dlm fne dia lagi banyak tapi banyak amik gambar aku jee . heshh whatever . then bie da kena balik so mula la mencari akaq akaq aku kann . mslhnya dengan fone dua dua tade line . wooo da la ramai ohhh kat sane . kiteorang pun jalan jalan pusing pusing sambil mencari bebual kosong . then jumpa . thx Allah sebab jumppa so b pun da kne balik sbb bkn dye yang drive :'( sedeynyaaa . (gedikkkkk) x smpai bpe mnit b blik kiteowng pon lapa gila then beli ayam ala ala uncle bob punya tuh . aku pun beratur la kannn ! opsssss!!! tawu sape aku jumpa ? ex bie . btol btol dpn muka akuuu . aiseyyy terdiam seribu bahasa . but mybe dia tak cam aku sbb dulu aku free hair kann . lagipun kiteowang mmg tak pena jumpa . tapi aku cam muka dia . hmmm dia niy pena jadi penyebab sbb aku ngn bie gado besa . tapi sbenarnya bukan sl dia punnn . :) tapi siyes la klu korang jumpa ex  boyfe korang msty mcm errrr x best la kann  . tapi yang peliknyaa dia datang ngn family dia and dye makn situ . nampak gaya macam da lame . tapi aku da manyak kali jalan kat situ dgn bie . tak pasan langsunggggg . how come jadi macam tuh kann . hahaa . punya la kecik dunia nihhh . :) tapi siyes dia cantikkk :) bermula dgn name N uhu teka teka aa . act aku dgn dye okay jee hmm tapi my hubby gemuk tuh tak bagi aku kawan ngn dia so lost contct twos . hmmm

making-sweetness POSTED BY [name] AT 10:44 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►