Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness rara zikry . al fatihah :'(
December 2, 2011 making-sweetness Back to the top

kisah yang sungguh menyayat hati . semoga roh arwah dicucuri rahmat .amin . act aku langsung x knl tapi terbace entry blogger and yes saya menangis .
seorang yang mempunyai paras rupa yang menarik dan very talkative person . 
apa terjadi dengan dia ?

Pada 19 Mac 2010, Rara Zikry mengalami serangan asma ketika berjongging bersama rakan-rakan. Kemudian beliau dihantar ke Subang Jaya Medical Centre dan dimasukkan ke ICU dalam keadaan koma. Namun yg menyediahkan, bila tersedar dari koma, Rara x mampu bercakap dan mengalami beberapa komplikasi lain.

Tak berapa lama selepas itu, beliau telah dipindahkan ke Hospital University untuk further treatment dan doktor diagnose Rara telah mengalami Hypoxic Ischemic Encephalopathy (brain damage)…



semoga arwah diberkati . 
bg menghormati , aku delete gmbr arwah yee . 
hopely spe spe y nk buat entry psl arwah akan tdk pparkan gmbar arwah . 

making-sweetness POSTED BY [name] AT 5:51 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►