Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness love you thousand time .
April 21, 2012 making-sweetness Back to the top


           haaaallloooooo , haha . okay serius . da lame kan kan aku tak update blog ?
sebab musababnya adalah kerana malas dan tiada yang menarik dalam kehidupan seharian akuu . jeng3 
haha berapa minggu yang lepas aku kerja . ahah mesti ada yang tak tawu kan ? okay now aku beritahu . tapi 
:( sudah benti kenapa ? okayy tuu private punya *gedik*. 
aku bukan nak cerita hal kerja yang sangat membosankan untuk korang yang bace ni kann .
 tapii nak cerita pasal apa yang terjadi kat aku semalam . :D

       walaupun tidak ada yang menarik mungkin tapi silalah baca dan tabahkan diri korang semua . :P
semalam kekasih hati saya ituuu , dia nak balik s.a dari jb . then kita suruhlah dia singgah melaka . sbb :( kita nak sangat makan roti john kat uda tuuuu *act kaqngah yang mengidam .tapi aku pon nak* haha. 
yang uda atas tuu . haha . then dia pun kata okay dia singgah .
then then kita macam rasa bersalah plus ngada ngada kita pon buatkan dia muffin . 

esuknya kita keluar ngan mummy kita ngan kakak kakak kita taww , then dia da sampai . 
kita tak balik lagi .
dia terpaksa tunggu depan rumah . *jahat kan kita ?*
okayy dah sampai rumah dalah kita muka macam ape . 
tak pakai bedak plus suar tracksuit pulak tuu . *sempoi tak ?* haha 
okay selekeh habis lah . tapi dia kata ape taw ?

"dia: kenapa lawa sangat ni ?"
okay now kita blushingg haha *sumpah kau gedik cha * okay sorry , 
apanyaa . semua tawu muka kita buruk kalau tanpa makeup or bedak . ahah tapi dia ?
tak paham betuii . dala track suit 
ahha malu jeh , 

okay abaikan . then dia bagi kita roti john tuu haha tawu dia beli berapa ?
okay 5 bungkus nyahh haha 
banyak kan ?
gila kan dia ? kita pon bagi dia muffin . hehe . *tak tawu lah apa rasa* .
then dia kena singgah seremban , then  balik shah alam tuu . haihh kesian dia kann ?
dala singgah melaka pon dah pukul berapa ekk 8.30 malam macm tuu . sbb nak tggu roti john buka pukul 5 petang :P

       sampi shah alam pon da pukul 1 mcm tuu . hmm kesian dia . okay terima kasih sgt sgt mokk ! sbb bagi aku roti john . *aaaa kaki kena semut semut* okay sambung . haa nasib baik dia kata muffin tu sedap gila ! 
act aku rasa mcm biasa jee . dia ngada kan ? *terharu sebenarnya* okayy tuh jelah nak cerita . walaupon tak syiokk kisah hidup akuu . tapi aku bersyukur sbb dapat dia . thanks sayangg .okay bye bye u olls 


making-sweetness POSTED BY [name] AT 2:17 PM | 1 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►