Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness kenangan terindah :)
December 6, 2010 making-sweetness Back to the top

sekolah ni segala galanya bagi aku cewah, terlalu manyak kenangan . adew yang pahit . adew yang manis , kini semua sibuk hal masing masing . kalau aku nak cite pun . sure tak habis kot smpai esuk . disini aku belajar erti kawan , persahabatan , sesuatu hubungan . kat sini aku belajar sakit aty dan segala galanya .wlupun aku skola dari dajah 3-6 tapi manyak sgt kenangan . pergi lawatan . kene marah ngn cikgu . rapat ngn cikgu . wahh . ahha . cikgu yang plg aku rapat ? jeng3 haha ckgu shahrul kot , ntah dye ngat tak lagi aku . tuh je la kot. ahaha sbb dye lyn pale en enn . eheh . best . ahha tapi dye da kwen , mase wedding dye aku pegi . walao , cntik ohh bini dye , hihi .haha teringat lepak ngn cikgu sume , ahah . cikgu yang paling aku takut and tabik gile . cikgu haslah kot name dye . haha garang gile ohhh . wlupun dye garangg eyy dye aja best gile . susa kot nak tgk dye senyomm . hhaha kawan kawan akku dulu pon best . . dyba , ayyn , riema , datul , soph , bibin , is , ahah lagi nami [ haha lagu , ngat lagi tak ?] ahha sape lagi erkk . niel , emmm . ramai , ieka , ha heshh ramai sgtt , ungku , din , ha ramai la kan . dulu best , aku da tak igt sape y ejek aku krengga . eyy gram je . ahha lawatn ke langkawi . besttt . ahah . ahha kelaka siot dulu duluu . dala mukke aku haiyooo . ahhaha lawak babe . bdo jeh . pastuh kejap jeh kan epy . haha . apela . pk pk balik . macam bdo jeh . adew yang gado lha . haha pasal ? ahha nta nta . yela aku mane cantik ponn . hihi . tbe tbe . ahha pape pon kowang de best ! love you all . hope kowang tak lupe kenangan duluu

making-sweetness POSTED BY [name] AT 8:46 PM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►