Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness kucing dan saya .
May 22, 2011 making-sweetness Back to the top

sape sape yang memang da lame kenal echa tuh memang da tawu echa sgt takutkan kucing . . tak tawu sama ada takut or geli . .memang takley nak dekat nak usap ke ape keaa . emm aku tawu sesetengah pendapat tuh terutama lelaki pk perempuan yang takut kucing tuh macam gedik just nak amek perhatian or whatever kan kann ? korang selalu aggap bila ngan kowang barula dowang yang takut kucing nih tunjuk yang dowang takut . . sini aku nak cite pasal aku dengan kucing bile aku dengan family yang selalu kacau aku menggunakan kucing . hhih peace , okayy aku ngat lagi mase kat jb kalau tak silapp . mase tuh tga mam kat lua . macam biase la kann . kalau da mam kat lua adalahh kucingkucing yang menginap di situ kann . thedisebabkann family aku da malas sgt nak dga aku cakap halau la halau laa . dowang pon berdiam diri . tbe tbe ! kucing tuh boleh loncat kat kerusi aku . oh ye , kerusi tuh panjang taw , ape lagii aku otomatik melompat sambil jerit kat asts kerusi tuhh , memang rasa macam nk nanges gile laa kann . then bila kucing tuh da larii aku baru pasan yang bukan family aku jeh yang mam kat situuu kann . memang muka tak tawu nak letak manee . mase tuuh aku da besa jugak laa . heshh malu gile dho ! haha . slow2 aku turun dari kerusi dan masuk kat kete . tak selera aku nak mam disebabkan terkejut . so better tunggu jeh family aku abes mam kat dalam kete kann . heshh peristiwa tuh aku akan ingat sampai bile bile sebab mase aku lancat naik atas kerusi tuhh family aku da gelak sakan kann . haha . hadoiii . lagi satu aku ingat lagi mase kat kampung . nih semua keje adeq aku tak silapp . aku tga tgok tb then tbe tbe adeq aku bawak anak kucingg sambil konon konon nak ltak kat rbe aku . then dye tbe tbe ltakkk ! omg ! tawu ape jadi ? aku baling kucing tuhhh ! hmm memang kesian sgt kat anak kucing tuhh ., tapi da takut sgt sgt kann . tak pk pape pon pasal nyawa kucing tuhh . . hmm . pena lagi mase tuhh nak jumpa akq aku kat unisel shah alam . so kiteowang mam la dekat dekat rumah dia . tbe tbe , ada laa kucing nih tgok jeh aku mam . dalam hati aku da dup dap dup dap da kann . aku pon cam bangun la pegi kat tmpat lain . and kucing tuh still ikott , uishhh memang mase tuhh aku tak tawu nak cakap ape . aku suwo family aku halau , dowang buat bodo jehh ! adoii sedih betull . haha act sbb dowang da mlaas nak layan . kowang bayangkanla setiap kali mam kat lua aku akan suwo sape sape yang dekat ngan aku halau . sbb aku sendri tak brani nak halau .okay sambung . kucing tuh ikot jeh mane aku pergiii . sampaikan aku nangis barulaa family aku halau jauh jauhh . tapiii . kelmarin , aku balik dari hosp tgk adeq aku . aku nampak anak kucing tgok jeh aku masukk . sampai kan aku nak tutp pintu , dye tgokk . tapi disebabkan dhalang oleh kerusi roda adeq aku . die cam intai aku , taw . camne aku nak cakap . dia cam rendahkan sikit pale ye . pastu macam intai . omg tersangatla comel . aku masuk rumah then nenek aku cakap dia nak susu . aku pon buatlaa tapi aku suwo akaq aku yang letakkan , nak harapkan aku ??? memang takk laa . hihi

making-sweetness POSTED BY [name] AT 8:12 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►