Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness adeq kesayanganku - al-fatihah
June 2, 2011 making-sweetness Back to the top

29 may . pulangnya seorang insan yang aku sayangi ke sisi Allah (muhammad yusuf bin mohd nazri) . . yang sentiasa aku nantikan kepulangannya ke rumah dengan sihat walfiat tapi Allah lagi sayangkannya . sesungguhnya aku tak sedia deq dengan kepergian kau. aku tak kuat . . tapi aku kena kuat kan sebab ayah , sebab ibu . adeq , setiap saat aku teringatkan kau . aku tak sempat nak minta maaf ngan kau . aku nak cakap kuat kuat aku sayangkan kau sangat . tiada orang yang boleh ganti tempat kau .ucup , aku sayang sgt sgt kat kau . aku teringat setiap kali kite nanges , kite ketwa , kite menyanyi , menari bersama . kita selalu kongsi lagu kegemaran kann . lau aku suka mesti kau suka , menari lagu sama sama . kau selalu buat aku marah sebab kau bosan . kau suka tgok aku marah . kau suka geletek aku , kacau aku . aku pun selalu geletek kau . sbb aku je yang tahu kau geli kat mana . aku terkilan sangat setiap kali kau panggil nama aku , aku tiada di sisi kau , maafkan aku ye . . . kau terbaik deq . aku ingat lagi bile setiap kali kau nak makan apa apa , kalau mama tak tawu , tak paham , mesti kau suwo tanya aku sebab aku tawu . kau selalu cakap echa tawu . ucup , aku hanya tawu pasal kau , semua pasal kau , kenapa kau tinggalkan aku , aku tak nak tawu pasal orang lain dah . tapi deq , aku tak tawu nape , pasal diri aku sendiri pun aku tak tawuu . tapi aku selalu tawu ape yang kau suka , apa yang kau tak suka . aku rindu nak berlagak ngan kau sbb aku tawu semua benda pasal kau . . bila aku cakap nanti mesti kau senyum jehh . deq , t da tiada orang nak layan aku menari , nyanyi . . t aku bosan deq , tapi kau da manyak menderita kann , mama suruh aku relakan kau pergi sebab kami tawu kau tenang disana  . tapi terlalu banyak kenangan aku dengan kau deq , kalau aku nangis , mesti kau ada . kau selalu buat  aku ketawa, kalau aku majok ngan mama mesti kau pujuk aku. . kalau aku tengah buat kerja sekolah , mesti kau akan puji tulisan aku . kau orang pertama dan yang terikhlas puji tulisan aku deq . . tapi aku tawu kau memang bahagia disisiNYA . . ucup , kau ingat tak lagu nih ? lagu favourite kite , kite sllu dengar , aku tawu kau selalu dengar sebelum kau sakit . baru aku sedar kenapa kau selalu dengar . deq , lagu ini tuk kau . aku syang kau sangat sangat .

thaqif-ariq


Hadirmu di sisi bagaikan cahaya
Memancar terang ke sudut hatiku ini
Senyum tangis tawa mu
Bak irama dan lagu
Tersusun indah menjadi puisi syahdu

Sinaran matamu kilauan permata
Menyinar menerangi alam semestar
Kau kirimkan bahagia
Namun tak ku sangka
Semua ini sementara saja

Ariq (yusuf)
Namamu terukir di hatiku
Dikau pengubat rindu
Dikala hati sendu

Ariq (yusuf)
Kehadiranmu membawa makna
Tapi mengapa hanya seketika

Bagaimana nanti andainya kau pergi
Haruskah ku meratapi di dalam sepi
Aku diusung rindu
Hanya dalam lagu
Ingatan tulus suci tetap bersamamu

Sejahteralah kau adik
Kau pasti ku rindu

sejahteralah kau adik
kesayanganku

making-sweetness POSTED BY [name] AT 5:27 PM | 4 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►