Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness sakitkepalademam . *sigh*
June 11, 2013 making-sweetness Back to the top


good morningg ! . hmmm da lame tak update disebabkan kemalasan yang melanda . 
haha hmmm sekarang tengah cuti sem . best kan kan kan ? hmmm tak besttt . sem lepas bila cuti sem je mesti demam . haihh . sbb ape ? ce tekaa . 

haha . sebab rindu dia , hmmm pelik kan ? ni bukan cerita mengada ke gedik ke sebab echa pon tak tau kenape sbb memang pelik setiap kali ingat dia or rindu sangat sangat . esuknya terus demam .

hmmm siapa yang minta nak demam kan ? tp dah memang macam gituu . pelik bin ajaib .
hmmm sem ni cuti hampir 2 bulan ohh . haha . sem lepas yang 3 minggu pon macam ape dah kan ?
so cuti sem ni aku cuba juga utk kuat . kalau da 2 bulan asyik dmm . nak jadi ape kan .

berjaya ke tak ?


itu persoalannya . tapi aku rase lagi teruk . *haih*
sbb kenapa dan bagaimana . haha . haritu aku hangout ngn budak sekolah . 
yepp ngn dorang then tempat yang ingin dituju tu lalu lah simpang rumah sewa dia .
then , aku tak tau ape aku pikir . tiba disimpang itu . aku berhenti dan bagi signal untuk masuk .
aku rase lame jugalahh kan . 
then dorang pon : echa kau nak pegi mana ?
aku : arghhhhhhhhhhhhh . aku teringat mcam nak amik laki akuu . 
dorang : tuhlah aku pon pelik kenapa kau berhenti kat sini
*hum* 

aku tak tau lah mase itu aku pikir ape . sumpah rasa nak menangis time tu *haha okay ni gedik*
hmmmm rinduu sangat . so hari ini hari rabu , ada lagi masa seminggu utk dia balik sini . tapi .
hari ini aku rase mcm dah tak mampu utk bertahan and sakit kepala plus sejuk plus mcm mcm lah .
hmmm nak dmm lah ni . hmmm ape nak jadi dengan Aisyah ni .

aku pon tak tau , nanti kiteorang L.I 6 bulan tak jumpa . korang boleh bayangkan ?
hmmmmm  

*sorry.being agak mengada entry hari ini*


making-sweetness POSTED BY [name] AT 7:21 PM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►