Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness apa itu cinta ?
October 30, 2013 making-sweetness Back to the top

    apakah masih ada penghuni di ruangan ini ? lama  rasanya tak manjakan ruangan ini . :')
apa itu cinta ? aku sendiri tidak pasti . adakah ini cinta ? adakah yang sebelum ini tidak ? aku sendiri tak pasti .

    kalau ini dinamakan cinta , semoga Allah S.W.T jadikan ini yang terakhir :') . bukan tak pernah berduka , bukan tak pernah menangis , adat dalam perhubungan . tapi betapa degilnya hati ini .
ada yang kata mungkin hanya permulaan manis itu akan terasa , tapi macam aku kata bukan hanya manis aku rasa . bukan hanya suka . pedih juga ada , sakit juga ada , tapi degilnya hati masih dia yang aku inginkan .


 
    aku masih ingat kata kata yang mengatakan bahawa aku merasa sepi di sini , aku merasa seronok melihat teman teman mempunyai teman disini sehingga aku tinggalkan 'F' untuk dia .
betapa ingin aku jerit disetiap telinga orangorang yang berkata tanpa berada ditempat aku . hanya pandai berkata tanpa merasakan bahawa bukan itu sebabnya aku pergi dari hidup 'F' .

dan aku pasti kalau mereka ditempat aku . mereka akan buat benda yang sama . tapi itu bukan alasan untuk aku salahkan 'F' seratus peratus , aku juga bersalah . tapi bukan sebab dia aku pergi . sungguh !




    kenapa aku pilih dia ? aku sendiri tak ada jawapan , aku sendiri keliru apakah ini cinta ? tapi apa yang aku pasti , aku terlalu inginkan dia sebagai yang terakhir . terlaluu dan terlalu . bukan tak pernah cuba buang . bukan tak pernah rasa sakit . tapi tak mampu . aku sendiri tak yakin . adakah dia juga merasakan apa yang aku rasa ni? apakah dia jga tak mampu ? mogamoga .




        bukan tak ada yang mendekati , cuma hati ini tetap degil , degil bila hanya memikirkan dia . degil bila terlalu rasa berdosa . bodohkah aku bila rasa begitu ?




       semoga dia tak siasiakan perasaan ini , semoga dia hargai aku ini walaupun aku tau , tidak ada apa yang perlu dihargai . Semoga ALLAH S W T pelihara hati , mata , perbuatan calon syurgaku ini . AMIN YA RABBAL ALAMIN .

making-sweetness POSTED BY [name] AT 3:14 PM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►