Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness karma
November 1, 2013 making-sweetness Back to the top

     

       mereka kata ini hukum karma , hukum karma buat aku . aku kena sabar , aku kena tahan , kerana ini yang aku pilih .  padan muka aku . tinggalkan orang yang menyayanyi aku untuk dia . sedangkan bukan sebab dia . berkalikali aku terangkan .   sedangkan ikhlaskah dia yang mereka cakap terlalu menyayangi aku ?




     aku hanya mencari yang benarbenar ikhlas menyayangi aku . yang IKHLAS . rupa pon tidak , harta pon tidak . hanya ikhlas .  tetapi kenapa tak ada ? adakah kerana diri yang terlalu banyak kekurangan ? atau adakah disebabkan aku terlalu menyayangi ?




     kenapa rasa terlalu putus asa ? sebab terlalu mencuba mungkin ? kenapa aku masih tak sedar , untuk memaksa orang ikhlas menyayangi kita memang payah . memang tak boleh . aku patut lebih menyayangi diri sendiri .



      aku patut pergi , aku patut berundur , berundur dari semua orang yang tak memerlukan aku . kenapa hati ini degil sedangkan aku tau ? kenapa hati ini masih sabar dilukai terus ? kenapa aku terlalu bodoh ? apakah aku terlalu tidak layak untuk disayangi , dicintai .



tak sedarkah yang aku terlalu terluka ? saat ini , ketika ini



making-sweetness POSTED BY [name] AT 1:23 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►