Welcome
This is my kawaii world!

Hello! Welcome to my online diary. Feel free to read my daily posts.
Best viewed 100%. Image is meant to be large.

ONLINE making-sweetness

Profile
It's just me, myself & I.

My name is Ecya Nazrey and I'm 18teen this year.my bornday is 10Jan,im study at politeknik melaka as accountancy student.

|Facebook |

Tagboard
Leave a comment!

No spams and unknown people please.

Credits
This skin was dearly made by...

Layout coded by Syarifah Erma.
Resources taken from Shabby Princess, Making-Sweetness, Red--Roses, Tiffcali, luvvaaronBb (private Photobucket album).
Online hit counter taken from Free Online Users.
Layout fully coded by me. I didn't use basecodes, just code references.

making-sweetness katak oh katakk
April 20, 2011 making-sweetness Back to the top

sabtu lepas ayong cite yang arytoo dye keluar dengan bf dye . . dye pon nak masok kete . sekali dye pandang depan omg ! katak melekat kat cermin depan kete dye . besarnya dalam besar tapak tangan besar gile dohh . ayong ape lagii . alaa pompan biase la kannn . arghhhhh arghhhh jerittt . . then dye suwo bf dye buanggg . . bf dye plak sengal boleh bukak wiper . sekaliii dye macam liat taw . ikot sekali ngan wiper tuhh . korang paham takk ? korang boleh tak bayangkann ? mak datukk . geli nak mampos bila dengaa . bukak sampaila katak tuh terjatuhh . eyyy geliii dhoo . ha sambung . pastuhh arytoo ary sabtuu kiteowang balik dari jj baruu . cehhh balikbalik tade orangg sebab mksu pegi tgk adiq kat hosp . .then kunci rumah kat mksu :) . . kiteorang pon tggu la . . ayong nga bace novel . aku pon tbetbe ada idea jahat aku pon jeritla . katakkk kaqlongg !!!! dye terkejutt macam ape . ahha . tapiii arynihh aku rasa aku dapat balasan sebabb tadi bila aku nak mandi yelaa mamai kann baru mangun tdo . dengan slow motionnya akuu baru nak masuk tandas sekali aku terpijak katak then katak tuh lompat kat ats kaki akuu . eyyyyy aku nak menjerit tapi nenek aku tga semayang . t dgn nenek aku melompat kangg . eyyy akuuu rasa macam nak nangess gileee . aku tepis tepis dia , then die termasuk dlm tandas . then aku tewos lari masuk bilik tak brani dah nak kua bilikkk , bile pkpk balikk . dari t dye melompat sane sini buat rumah aku macam rumah die baik aku tutup pintu tandas kann . .  aku nak buang makk aiii tgk pon da menggeliat badan badan akuu nak buangg ? ohh tidakk . aku pon keluar . then tutup pintu tandas . hahah tertutup kuatt lepas tuh aku suwo nenek aku buang japgiii . nenek aku jenis kental punyaa . aha lau duadua jenis macam aku . sampai esk laaa katak tuh berumag dalam tandas tuhh .

making-sweetness POSTED BY [name] AT 5:18 AM | 0 Comments

◄ Older posts making-sweetness Newer posts ►